Przejdź do głównej treści Przejdź do wyszukiwarki
 

Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Daszynie

Daszyna 40, 99-107 Daszyna

 

Deklaracja dostępności

Deklaracja dostępności

Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Daszynie zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony podmiotowej BIP zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.

Dane teleadresowe jednostki

Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Daszynie
Siedziba: Daszyna 40, 99-107 Daszyna
tel.: 24 389 04 05
fax: 24 389 04 10
e-mail: daszynagops@poczta.onet.pl

Data publikacji strony: 13.12.2019

Strona jest częściowo zgodna z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności stron internetowych i aplikacji mobilnych  podmiotów publicznych z powodu niezgodności lub wyłączeń wymienionych poniżej;

  • linki prowadzące do materiałów na innych stronach nie zawierają treści tekstowej, którą mogą odczytać programy dla osób niepełnosprawnych,
  • część zamieszczonych na stronie dokumentów występuje w postaci skanów.

Data sporządzenia deklaracji                                 

Deklarację sporządzono dnia: 9 grudnia 2020 r.
Deklarację sporządzono na podstawie samooceny przeprowadzonej przez podmiot publiczny.
Deklaracja została ostatnio poddana przeglądowi i aktualizacji dnia: 9 grudnia 2020 r.  

Informacje zwrotne i dane kontaktowe:

W przypadku problemów z dostępnością strony bip prosimy o kontakt. Osobą odpowiedzialną  jest Ewelina Kołodziejska daszyna500plus@op.pl . Kontaktować się także można dzwoniąc na numer telefonu 24 357 41 08 lub 24 389 04 05. Tą samą drogą można składać wnioski o udostępnienie informacji niedostępnej oraz składać skargi na brak zapewnienia dostępności.

Ułatwienia na stronie podmiotowej

- zmiana kontrastu,
- możliwość powiększania wielkości liter.

Informacje na temat procedury

Każdy ma prawo do wystąpienia z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub jakiegoś ich elementu. Można także zażądać udostępnienia informacji za pomocą alternatywnego sposobu dostępu, na przykład przez odczytanie  niedostępnego cyfrowo dokumentu, opisanie zawartości filmu bez audiodeskrypcji itp. Żądanie powinno zawierać dane osoby zgłaszającej żądanie, wskazanie, o którą stronę internetową lub aplikację mobilną chodzi oraz sposób kontaktu. Jeżeli osoba żądająca zgłasza potrzebę otrzymania informacji. za pomocą alternatywnego sposobu dostępu, powinna także określić dogodny dla niej sposób przedstawienia tej informacji. Podmiot publiczny powinien zrealizować żądanie niezwłocznie, nie później niż w ciągu 7 dni od dnia wystąpienia z żądaniem. Jeżeli dotrzymanie tego terminu nie jest możliwe, podmiot publiczny niezwłocznie informuje wnoszącego żądanie o tym, kiedy realizacja żądania będzie możliwa, przy czym termin nie może być dłuższy niż 2 miesiące od dnia wystąpienia z żądaniem. Jeżeli zapewnienie dostępności cyfrowej nie jest możliwe, podmiot publiczny może zaproponować alternatywny sposób dostępu do informacji. W przypadku, gdy podmiot publiczny odmówi realizacji żądania zapewnienia dostępności lub alternatywnego sposobu  dostępu, wnoszący żądanie może złożyć skargę w sprawie zapewnienia dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub elementu strony internetowej.

Po wyczerpaniu wskazanej wyżej procedury można także złożyć wniosek do Rzecznika Praw Obywatelskich strona internetowa Rzecznika Praw Obywatelskich: https://www.rpo.gov.pl

Dostępność architektoniczna

  1. Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Daszynie ma swoją siedzibę na parterze oraz I piętrze w budynku Daszyna 40. Budynek posiada podjazd dla osób niepełnosprawnych, prowadzący do holu na parterze, gdzie jest możliwość przyjęcia interesantów z niepełnosprawnością. W budynku jest łazienka przystosowana dla osób niepełnosprawnych (w tym poruszających się na wózku). Nad wejściem nie ma głośników systemu naprowadzającego dźwiękowo osoby niewidome i słabowidzące.
  2. W budynku  nie ma windy.
  3. W budynku brak jest dostosowań takich jak: pochylnia, platformy, informacji głosowych, pętla indukcyjna.
  4. Brak jest miejsc parkingowych przeznaczonych dla osób niepełnosprawnych.
  5. Do budynku interesant może wejść z psem asystującym.
  6. Brak możliwości skorzystania z tłumacza języka migowego na miejscu lub online.

Informacje

Liczba wyświetleń: 203
Utworzono dnia: 16.02.2021

Historia publikacji

  • 25.03.2021 13:10, Administrator
    Usunięcie załącznika: Załącznik
  • 25.03.2021 13:08, Administrator
    Dodanie załącznika: Załącznik
  • 24.03.2021 12:34, Administrator
    Edycja strony: Deklaracja dostępności